باشگاه وبلاگنویسان شهرستان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

باشگاه وبلاگنویسان شهرستان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

پارک های اسلام اباد در تسخیر گوسفندان

وبلاگنویس اسلام آبادی | دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۵۱ ق.ظ

دلسوزان اسلام ابادی : با اینکه طرح انتقال میدان دام اسلام اباد  به خارج از محدوده  شهر در حالی بلاتکلیف مانده که این میدان دام مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده ولی  همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و استقرار این میدان در کنار کمربندی و اول جاده ونائی ، تهدیدی جدی برای سلامت مردم این روستا و شهروندان  اسلام ابادی است.




به گفته شهروندان اسلام ابای  فعالیت میدان دام در نزدیکی شهر باعث انتشار بوی بد، افزایش حشرات و گسترش بیماری های مشترک بین دام و انسان بخصوص در فصل بهار و تابستان تخریب فضای سبز پارکها  می شود. سالهاست مردم اسلام اباد از وجود احشام و نگهداری انها در داخل شهر اعتراض دارند و به روشهای مختلف مخالفت خود را به مدیران شهرداری برای جلوگیری از عبور و مرور احشام از داخل شهر  که بایستی برای رفتن به میدان فروش دام از داخل شهر بگذرند  اعلام کردند ولی تابحال گوش شنوائی برای درمان و راه حل اساسی و برون رفت از این مشکل در این شهر پیدا نشده  است . وجود و حرکت  هر صبح گوسفندان بطرف میدان چوب داران جهت فروش احشام  و برگشت آنها از همین مسیرها نه تنها باعث ایجاد سر و صدای زیاد میباشد بلکه باعث کثیفی خیابانها  و انتقال انواع بیماریهای  قابل انتقال دام به انسان را براحتی در این شهر بوجود خواهد اورد .

با اینکه انتقال میدان دام شهرستان  ، ضروری و امری حیاتی  است ولی متاسفانه بعلت کار شکنی های زیاد ، زیاده خواهی و سخت گیری بعضی مدیران مربوطه تا بحال از انتقال این میدان فروش جلوگیری بعمل امده در حالیکه وجود این میدان در نزدیکی شهرستان ضرر جبران ناپذیری به محیط سبز میادین و پارکها  و بهداشت این شهر زده است.



این در حالی است که با اجرای طرح انتقال میدان دام  به میحطی دور از شهرستان و  اعمال مدیریت واحد برای اجرای دقیق ضوابط و مقررات بهداشتی در میدان جدید، زمینه اجرای دستورالعمل های بهداشتی - قرنطینه ای و برنامه های پیشگیری و کنترل و مراقبت، گزارش سریع و به موقع تلفات غیرعادی، اجرای کلیه برنامه های پیشگیری، کنترل و مراقبت بیماری ها، جلوگیری از عرضه غیرمجاز دام، کنترل و محدود سازی قاچاق هرگونه دام زنده و در نهایت تامین سلامت شهروندان فراهم می شود. و همچنین عبور  هر روزه احشام در داخل شهر و  تخریب پارکها و فضای سبز شهرستان  را شاهد نیستیم .


  • وبلاگنویس اسلام آبادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی