باشگاه وبلاگنویسان شهرستان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

باشگاه وبلاگنویسان شهرستان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

۱۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

میلاد ارشادی :تبریک اندوهبار به فرماندار محترم اسلام آبادغرب

وبلاگنویس اسلام آبادی | شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۳۴ ق.ظ

آوای اسلام آبادغرب: 


میلاد ارشادی از فعالان فرهنگی و رسانه ای اسلام آبادغرب در مطلبی تحت عنوان" درد دلی با فرماندار محترم شهرم اسلام آباد غرب " نوشته:

 

 

بیکار که هستم دلم میگیرد، گه گاهی به گورستان میروم، بعد از فاتحه ای،  چهره تک تک شهیدان که عمدتا جوان بودند را نظاره میکنم.
صداقت و ایمان از چهره این عزیزان موج میزند و با خودم فکر میکنم که آیا اگر امروز هم جنگ پیش بیاید برخی افراد متظاهر و چسبیده به میز ریاست شهامت این شهیدان والا مقام را دارند؟
اندکی بالاتر میروم

 

  • وبلاگنویس اسلام آبادی

اهمیت کارو کارگرو ارزش آن در دین مبین اسلام / به قلم سعید قلی زاده

وبلاگنویس اسلام آبادی | پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۰۳ ب.ظ

وبلاگ امید:

ضمن قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان در ماه پر خیر و برکت رمضان ، برهمگان آشکار است که چرخ اقتصاد هر کشوربرپایه کارو فعالیت مولد و نقش نیروی انسانی در به حرکت در آمدن این چرخ می باشد از طرفی سفارشات دین مبین اسلام و ائمه اطهار(ع)  بار معنوی این لازم و ملزم را دو چندان می کند.

 باید با صراحت گفت در جامعه کارگری ما آنچنان که باید به این مهم توجه نشده و متاسفانه کارگران شریف و زحمتکش جامعه با حداقل در آمد روزگار سختی را پشت سر می گذارند و چشم امید به آینده و توجه ویژه مسئولین و تصمیات دولت خدمتگذار جهت بهبود نسبی وضع معیشت آنهاست که بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار گرفته است.

شایسته است دست اندرکاران وزارت کار و افراد ذیربط این موارد را مورد امعان نظر داشته باشند و همچون مولای متقیان(ع) که قبل از خشک شدن عرق کارگر حق و حقوقش را ادا می فرمودند، حداقل فشارهای مضاعف بر این طبقه محروم با درایت و جدیت انقلابی به حداقل بر سانند تادر پیشگاه خداوند قادر متعادل دینی بر عهده نداشته باشند که نتوانند در قیامت پاسخگو باشند.                       

سعید قلی زاده نماینده کارگران امور آب شهرستان اسلام آباد غرب و عضو هیات بازرسان اداره تعاون کارورفاه اجتماعی استان کرمانشاه

  • وبلاگنویس اسلام آبادی

خیز بزرگ مغازه‌ داران و دست فروشان برای فتح پیاده روهای اسلام آبادغرب

وبلاگنویس اسلام آبادی | پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۰۰ ب.ظ

پایگاه خبری همراه رهبر : پیاده روهای اصلی شهر اسلام آبادغرب در قرق بساط دستفروشان و کسبه هایی است که عرصه را برای شهروندان تنگ کرده اند و حقوق شهروندی را زیرپا می گذارند.

http://hr0834.ir/wp-content/uploads/2016/06/222222222222.jpg

  • وبلاگنویس اسلام آبادی

رزمنده تبریزی و ماجرای عکس ماندگار با رهبر معظم انقلاب...

وبلاگنویس اسلام آبادی | سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۳۷ ق.ظ
 


در آن زمان حضرت آقا رئیس جمهور بودند و برای بازدید به لشکر ۳۱ عاشورا آذربایجان که ما آنجا خدمت می کردیم، آمده بودند. آن روز(روز عکس) دیدم که اطراف فرماندهی خیلی شلوغ است. باید برای سر کشی به گردان ها می رفتم ولی دلم می خواست بمانم و به فرماندهی بروم تا حضرت آقا را ببینم. ولی باید می رفتم؛ سوار به موتور شدم تا سری به گردان ها بزنم. رفتم گردان سیدالشهدا؛ گردان خط شکن، چند سالی در کنارآنها بوده ام. بعد از آنجا در راه بازگشت با اینکه افسوس می خوردم که ایشان را ندیدم ولی با امید دیدارشان برمی گشتم که پشت یکی از خاکریزها دیدم یک نفر با اشاره به من می گوید بیا اینجا. رفتم جلوتر دیدم معاون لشکرمان است. وقتی به او رسیدم؛ پرسیدم چه خبر است؟ گفت: حضرت آقا آمده اند اینجا وضو بگیرند و نماز بخوانند. شما هم بیایید این طرف حضرت آقا را ببینید.

باورم نمی شد. خیلی خوشحال شده بودم. وقتی رسیدم دیدم حضرت آقا در حال وضو گرفتن هستند، هنوز نحوه وضو گرفتنشان در خاطرم مانده است. به خاطر وضعیت خاص دستشان که در آن حادثه تروریستی صدمه دیده بود نوع خاصی وضو می گرفتن که هنوز به یادش که می افتم دلم می لرزد. می خواستم بروم همان لحظه ببوسمشان که یکی از آقایانی که آنجا بود گفت صبر کنید تا وضو بگیرند.

وضو که تمام شد؛ یک عکاسی داشتیم که رسید و گفت: آقا اجازه بدهید عکس بگیرم. حضرت آقا به زبان آذری گفتند: اوش دانه و با انگشت دستشان عدد سه را نشان دادند. عکاس هم سه تا عکس گرفت که یکی از آنها بعدا در محل های مختلف چاپ و منتشر شد که به حسب اتفاق و توفیق ما هم در آن عکس بودیم.

به روایت حاج جعفر داروئیان
  • وبلاگنویس اسلام آبادی

بدحجابی / تبلیغ بد پوششی، به عنوان مد های جدید

وبلاگنویس اسلام آبادی | شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۱۸ ب.ظ

صراط اسلام آبادغرب:





اگر تابستان سال گذشته از بدحجابی در جامعه اسلامی می گفتیم نهایت آن شال‌های باریک روی سر، مانتوهای جذب و آستین کوتاه و شلوارهای تنگ بود، چند سال قبل از آن شلوارها و مانتوهای کوتاه با روسری‌های کوچک و قبل تر از آن مصداق بدحجابی تنها بیرون گذاشتن موی سر به شمار می‌رفت.هر سالی که به جلو می رویم بدحجابی‌ها شکل و شمایل وقیحانه تری به خود می‌گیرند. تا جایی که دیگر با سری به مانتوفروشی ها متوجه می شویم که باید با چیزی به نام «دکمه» در مانتوها خداحافظی کنیم، مانتو هم دیگر معنای خود را از دست داده است و بیشتر شبیه شنلی شده است که تنها روی شانه ها آویزان می شود و از روبرو چیزی به نام «مانتو» دیده نمی‌شود.

  • وبلاگنویس اسلام آبادی

وقتی میراث اسلام آباد غرب در آتش سوخت !

وبلاگنویس اسلام آبادی | شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۵۲ ق.ظ


اسلام آباد جوان

اسلام آباد جوان : تابستان که می آید آتش سوزی هم زیاد میشود ، افزایش این آتش سوزی ها  که امسال به دلیل بارندگی های مطلوب سبب رویش پوشش گیاهی و علف های هرز فراوانی شده است ،  آمادگی آتش نشانی و گوش به زنگ بودن این سازمان را در جهت خاموش کردن سریع و مهار آتش در مناطق مختلف شهر اسلام آباد غرب می طلبد . چند روز  پیش   آتش سوزی تپه ی چغاگاوانه سبب شد ،   دودی سیاه سراسر شهر اسلام آباد غرب را   فراگیرد و آتش سوزی علف های هرز اطراف این تپه ی تاریخی سبب به خطر افتادان مغازه های مغازه داران اطراف این تپه شد  که اقدام به موقع آتش نشانی باعث شد خیلی زود این آتش سوزی مهار شود  ، اما نکته ای که باید به آن توجه داشت و همگان نیز  با آن هم عقیده هستند  لزوم زیباسازی و توجه بیشتر به این  تپه تاریخی جهت جلوگیری از وقوع حوادث مشابه است .

  • وبلاگنویس اسلام آبادی

تنها مغازه نمدمالی در اسلام آبادغرب

وبلاگنویس اسلام آبادی | جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۰۷ ق.ظ


راوندخبر: 


تنها مغازه نمدمالی در اسلام آبادغرب

به گزارش راوند خبر ؛ نمد مالی در کنار قالی بافی و دیگر صنایع دستی میتوانند اقتصاد مقاومتی را یاری دهند.

راوند خبر

امروز بطور اتفاقی مغازه ای کوچکی را دیدم  که هنرمندی در آنجا مشغول انجام کاری هنری بود که فراموش شده و شاید حتی در ذهن ها هم نباشد.


  • وبلاگنویس اسلام آبادی

تاریخچه قلیان در ایران و جهان/ هر6 ثانیه مرگ یک انسان

وبلاگنویس اسلام آبادی | چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹ ق.ظ

ولاگ خبر برتر:


تا شما به نقطه پایان این سطر برسید، دخانیات جان یک نفر را گرفته است. در هر 6 ثانیه یک نفر در گوشه ای از جهان بر اثر استعمال دخانیات می میرد. بسیاری دخانیات را مهم ترین عامل قابل پیشگیری مرگ و میر می دانند.

  • وبلاگنویس اسلام آبادی

خط کشی معابر اسلام آباد غرب با رنگ نامرغوب !

وبلاگنویس اسلام آبادی | دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۶ ق.ظ


اسلام آباد جوان

اسلام آباد جوان
:

 تابستان که می آید گرد و خاک  تن پوش اکثر معابر و خیابانهای شهر  اسلام آباد غرب میشود ، رنگهای پر لعابی که موسم عید نوروز جلا دهنده ی جداول میشد،  کم کم رنگ باخته و گرد و خاک خیابانها ضمیمه ی رنگهایی میشوند که قرار بود روزگاری  مهمان نوروزی را شاد کنند .

اسلام آباد غرب  سالهاست که با مشکل زیباسازی مبلمان شهری روبه رو ست ،  چند روزیست که کار خط کشی تعدادی از معابر اسلام آباد غرب به پایان رسیده است معابری که هر چند وقت یکبار شاهد رنگهای هستند که از استاتدارد بودن فقط نامش را یدک میکشند  ، متاسقانه به دلیل استفاده از رنگ نامرغوب عمر  خط کشی معابر بسیار کوتاه بوده و با عبور چند روزه ی خودروها از روی این خطوط منقش به رنگ عابر پیاده   ، اکثر این خط کشی ها رنگ باخته و  یا دچار کم رنگی شده ، تا در نهایت بعد از مدتی کاملا پاک شود .

  • وبلاگنویس اسلام آبادی

"خمینی شعبه ی دیگری ندارد"/خامنه ای خمینی دیگراست

وبلاگنویس اسلام آبادی | جمعه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۸ ق.ظ

 


وبلاگ رهبر بصیر:


"خمینی شعبه ی دیگری ندارد"/خامنه ای خمینی دیگراست

به نام خداوندی که حضرت روح الله را از نوفل لوشاتو به تهران آورد

امامی داشتیم که دم خدا را دید و سیلی زد به صورت کدخدای دنیای سلطنت طلب ها و لیبرال ها و ملی گراهای مثلا مذهبی.

دیروز امام ما پوزه ی غرب و شرق را به خاک مالید و قدرت کوخ نشینان و مستضعفین جهان را به رخ دنیا کشید.

اما امروز مثلا خط امامی ها با شکم پر تفسیر خواب میکنند که امام
مخالف مرگ بر امریکا بود و باید دم کدخدای دهکده ی جهانی را ببینیم.

  • وبلاگنویس اسلام آبادی