باشگاه وبلاگنویسان شهرستان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

باشگاه وبلاگنویسان شهرستان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

کمپین" اعتبار پاسپورت ایرانی " در اعتراض به هتک حرمت رژیم آل سعود به دو نوجوان ایرانی

وبلاگنویس اسلام آبادی | سه شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۴:۵۱ ب.ظ
در اعتراض به هتک حرمت رژیم آل سعود به دو نوجوان ایرانی:
کمپین" اعتبار پاسپورت ایرانی "

با توجه اتفاقات اخیر در فرودگاه جده و در اعتراض به هتک حرمت رژیم آل سعود به دو نوجوان ایرانی،کمپینی توسط فعالان فضای مجازی با عنوان" اعتبار پاسپورت ایرانی" ایجاد شد.

به گزارش  قلم تو و به نقل از سایت "حرف تو" با توجه اتفاقات اخیر در فرودگاه جده و در اعتراض به هتک حرمت رژیم آل سعود به دو نوجوان ایرانی،کمپینی توسط فعالان فضای مجازی با عنوان" اعتبار پاسپورت ایرانی" ایجاد شد.

اپیزود اول:

حسن روحانی در خرداد 92 در شبکه جام جم:

به همه هموطنان قول خواهم داد که بزرگان و افتخارات ایران را و میراث فرهنگی ایران و بزرگانی که برخی همسایگان در حال تصاحب آنها هستند را این افتخارات که جزو تاریخ و فرهنگ ماست را برمی‌گردانم و قول می‌دهم که اعتبار و احترام را به پاسپورت ایرانی برگردانم..

..در واقع همه سوالات به سیاست خارجی بازمی‌گردد. باید بدانید که ارزش پاسپورت علامت نوع رابطه ما با دنیاست؛ اگر روابط ما با کشوری، قاره‌ای یا کل جهان صمیمی و بر مبنای احترام متقابل و منافع متقابل، روابط گرمی شد، آنوقت شهروند ایرانی در آن کشور جایگاه دیگری پیدا می‌کند، در آن صورت چهره ایرانی را که می‌بینند، به عنوان چهره دوست نگاه می‌کنند و پاسپورت هم جایگاه خود را پیدا می‌کند.

اپیزود دوم:

فروردین 93: حمید ابوطالبی که به  عنوان سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل،معرفی شده بود، در اقدامی بی سابقه  توسط سنای آمریکا، ممنوع الورود شد!

اپیزود سوم:

 فروردین 94: معاون پارلمانی وزارت امور خارجه آقای قشقاوی گفت: «در هفته دوم تعطیلات سال 94، به هنگام بازرسی از یک کاروان عمره ایرانی، مأموران متخلف مذکور به بهانه مشکوک‌شدن به دو نوجوان ایرانی، آنها را از بقیه جدا کرده و در بخش دیگری مورد بازرسی بدنی قرار دادند که در اثنای بازرسی، سایر افراد کاروان متوجه شدند که مأموران خاطی قصد آزار و اذیت جنسی آن دو نوجوان را داشته‌اند و مسئولان امر را از این موضوع مطلع می‌کنند.

سوال مردم ایران از ریاست محترم جمهوری است که با توجه به سخنان شما همکنون ارتباط کشور ما چند کشوری که متاسفانه از انان به عنوان جامعه بین المللی یاد میشود گرم و صمیمی شده است میتوانیم ادعا کنیم که اعتبار پاسپورت ایرانی حفظ شده است! براستی مصداق "اعتبار پاسپورت ایرانی" چیست؟

از تمامی فعالان فضای مجازی و هنرمندان قلم به دست خواهشمندیم ضمن باز نشر کمپین"احترام پاسپورت ایرانی" آثار خود را در این زمینه در قالب یادداشت، گزارش، مصاحبه، عکس، کلیپ و...در شبکه های اجتماعی با هشتک#دفاع از پاسپورت ایرانی نشر دهند و لینک آن را به سایت "حرف تو" ارسال نمایند.

 

  • وبلاگنویس اسلام آبادی

تقدیرنماینده اسلام آباد غرب از مسئولین برگزاری نمایشگاه نوروزی

وبلاگنویس اسلام آبادی | شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۰۲ ق.ظ

 اسلام آباد پست؛دکتر علی جلیلیان نماینده مردم اسلام آبادغرب ودالاهو درمجلس شورای اسلامی امروز از نمایشگاه نوروزی اسلام آبادغرب بازدید به عمل آورد.

  • وبلاگنویس اسلام آبادی

مسابقات فوتبال جام نوروز در روستاهای حومه شمالی اسلام آباد غرب.

وبلاگنویس اسلام آبادی | پنجشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۱۰ ق.ظ

پایگاه خبری امید؛دیدار رده بندی وفینال مسابقات فوتبال بین روستاهای حومه شمالی اسلام آبادغرب در زمین فوتبال روستای تپه گله علیا  وبا حضورسعدی رشیدی رییس تربیت بدنی شهرستان, قدرت خوشنام نایب رییس شورای شهر و رییس هیئت ورزش های بومی محلی شهرستان وجمع کثیری از اهالی روستاهای شرکت کننده دراین دوره ازمسابقات برگزار شد.

  • وبلاگنویس اسلام آبادی

فلسفه سیزده به در چیست؟

| چهارشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۰۷ ق.ظ


پایگاه خبری امید؛سیزده‌بدر یکی از بهترین روزهای نوروز می‌باشد. مردم پس از انجام ۱۲‌روز برگزاری جشنهای سال نو، روز سیزدهم را در دل طبیعت می‌گذرانند.

در این روز که‌ پایان‌ دوره‌ نوروزی‌ تلقی‌ می‌ شود، مردم‌ در دشت‌ و بیابان‌ و در فضای‌ سبز بهاری‌ گرد می‌ آیند و به‌ شادی‌ می‌‌پردازند. در این‌ روز پایانی‌ نیز چون‌ روزهای‌ دیگر عید، خوراکی‌ ویژه‌ همچون‌ آش‌ رشته‌ و دیگر خوراک های‌ سبزی‌ دار می‌‌پزند. گندم هایی‌ را که‌ برای‌ سفره‌ هفت‌ سین‌ رویانیده‌اند با خود به‌ صحرا می‌ برند و با انداختن‌ آن‌ در جوی‌ و رود و بیرون‌ از خانه‌ نحسی‌ سیزده‌ را که‌ یا به‌ آن‌ معتقدند و یا بنا به‌ رسم‌ کهن، آن‌ را خوش ‌یمن‌ تلقی‌ نمی‌ کنند از خود و خانواده‌ دور می‌ سازند.

بیانیه رئیس شورای شهر اسلام آبادغرب؛شایعه تغییر شهردار صحت ندارد!!!

وبلاگنویس اسلام آبادی | چهارشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۰۴ ق.ظ


حزب آزادی؛شهرام مرادی رئیس شورای اسلامی شهر اسلام آباد غرب:ایجاد اضطراب وسرگردان کردن مردم و جامعه و تردید افکنی از اهداف شایعه سازان است که قرآن کریم در چند مورد به این مسله اشارهداشته است ازجمله آیه 60 سوره احزاب ...

در هرجامعه ای چند دسته اخبار پخش می شود بعضی اخبار گزارش های صادقانه ای با منابع خبری مطمئن و مستندات و شواهد گوناگون است ٰاما برخی دیگر در برگیرنده یک خبر صادق و راست نیست ؛در بسیاری از اخبار غیر صادق و غیر واقعی شاید واِژه (منابع مطلع)را شنیده باشید که عمدتا این منابع مطلع افراد انگشت شماری با مقصود و هدف خاص همان مطلعان خیال پرداز هستند.

حدود یکسال و نیم از فعالیت شهردار منتخب می گذرد قبل از تشریح نحوه عملکرد و اعلام تثبیت ایشان لازم به یاد آوری است روزی که عهد بستم پای در عرصه شورا بگذارم به نیت درک مردم ومردمداری فرا شعاری و عملگرایانه وارد گود شوم و با تکیه بر ذات لایزال خداوند هستی بخش این مسیر را در پیش گرفتم و بر این عقیده بوده و هستم که جایگاه را مردم به منتخبانشان میدهند نه سیاسی کاری منتخبان و دریافتم خیلی مسائل را با ترفند و منیت نمی توان به انحصار خود کشید از جمله محبت مردم ؛حمایت مردم،وامیدی که مردم به توان ما می بندند..من منتی بر سر این مردم مهربان ندارم وخودم را مدیون آنها میدانم در هر زمان و هر مکانی...واین مردم هستند که منت گذاشته اند و بنده و امثال بنده را پذیرفته اند
  • وبلاگنویس اسلام آبادی