باشگاه وبلاگنویسان شهرستان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

باشگاه وبلاگنویسان شهرستان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب


ارزیابی مکان پیشنهادی برای احداث پد بالگرد اضطراری در جمعیت هلال احمر اسلام آباد غرب

به مناسبت هفته پدافند غیر عامل مکان پیشنهادی برای احداث پد بالگرد از لحاظ موقعیت و قابلیت ،  با حضور فرماندار،فرمانده سپاه اسلام آباد غرب ، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ،کارشناسان امداد هوایی و تنی چند از مسئولین شهرستان با پرواز بالگرد جمعیت هلال احمر مورد ارزیابی قرار گرفت .

پیمان یاوری معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از اختصاص یک دستگاه آمبولانس تویوتا به جمعیت این شهرستان خبر داد 

ایشان گفت ؛حوادث قابل پیش بینی نبوده و بر لزوم واکنش سریع و مناسب در زمان بحران تاکید نمود و همچنین مهمترین اولویت امداد و نجات را تمرین و داشتن آمادگی قبل از حوادث دانستند.


در پایان اسدی سرپرست جمعیت هلال احمر اسلام آباد غرب افزود : این جمعیت وجود نیروی انسانی و نجاتگران مجرب شهرستان را مهمترین عامل مقابله در هنگام بروز بلایا دانست که در صورت تجهیز به وسایل و امکانات روز میتواند نقش محوری در امداد رسانی در شهرستانهای غرب استان را عهده دار شوند.

  • وبلاگنویس اسلام آبادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی