باشگاه وبلاگنویسان شهرستان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

باشگاه وبلاگنویسان شهرستان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

فاجعه ای در اطراف میدان هدایت اسلام آباد غرب !

وبلاگنویس اسلام آبادی | چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۱ ق.ظ

اسلام آباد جوان


اسلام آبادجوان:

یکی از معضلات اصلی شهر  اسلام آباد غرب  مساله ترافیک آن  است ، این معضل هزینه های فراوانی را اعم از مادی و روانی برای شهروندان به ارمغان آورده است .

ترافیک در شهر اسلام آباد غرب در ساعات منتهی به ظهر و شب از نمود بیشتری برخوردار است  که علت اصلی آن نیز پایان یافتن شیفت ماموران راهنمایی و رانندگی میباشد .

زمانی که عقربه های ساعت به ظهر هنگام و ساعات منتهی به شب نزدیک میشود،  متاسفانه اکثر ماموران با اتمام  یافتن شیفتشان  محل خدمت خویش را ترک میکنند  ، که  این ترک محل خدمت ،  مصادف میشود با زمان شلوغی خیابانها و  قفل شدن به یکباره ی اکثر چهار راههای اصلی شهر اسلام آباد غرب  . 

هر چند شهروندان اسلام آباد غربی نیز خود باید فرهنگ ترافیکی را رعایت نمایند و در این مورد خود شهروندان نیز مقصر میباشند ، اما این مسئله هر چند در تشدید ترافیک موثر است اما علت اصلی نیست. همانطور که تعداد زیاد خودروها نیز سهم مهمی در ترافیک دارد اما دلیل اصلی نیست. 

به نظر نگارنده با افزایش تعداد پرسنل راهنمایی و رانندگی و افزایش شیفت های آنها  و همچنین نصب  علایم  و چراغ های راهنمایی و رانندگی به روز و جدید ، میتوان  گره های کور ترافیک شهر اسلام آباد غرب را حل نمود . البته برای حل مشکل ترافیک باید راهنمایی و رانندگی ،  نیروی انتظامی  ، شهرداری  و حتی فرمانداری در کنار هم ضمن تشکیل یک کارگروه  ، نقاط  پر ترافیک   شهر را شناسایی نمایند و در نهایت تدبیری بیاندیشند بلکه معظل ترافیک در ساعات  شلوغی حل شود. چرا که در غیر این صورت،  فاجعه ی قفل شدن خیابانهای پر  از ترافیک هر شب تکرار  میشود ، که این ترافیک سبب پرخاشگری و آسیب های روحی  و  روانی برای شهروندان خواهد شد. 


  • وبلاگنویس اسلام آبادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی