باشگاه وبلاگنویسان شهرستان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

باشگاه وبلاگنویسان شهرستان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

کاهش بیکاری؛ اولین خواسته از دولت

وبلاگنویس اسلام آبادی | پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۰ ب.ظ

اسلام آبادپست:حل معضل بیکاری اولین موضوع استان با رییس جمهور خواهد بود." این بخشی از سخنان استاندار کرمانشاه در جلسه ایجاد هماهنگی برای سفر رییس جمهور بود، جلسه‌ای که در آن اعلام شد اولین خواسته استان از سفر دولت کاهش نرخ بیکاری استان است.

نرخ بیکاری کرمانشاه بالاست و این را هم بارها مسئولین گفته‌اند و هم آمارهای رسمی نشان می‌دهد.

مطابق این آمارها کرمانشاه طی سال 1394 با نرخ بیکاری 17.6 درصدی دومین استان بیکار کشور بوده و طی این مدت نرخ بیکاری استان 6.6 درصد از متوسط کشور بالاتر بوده که عدد بزرگی است.



آمارها نشان می‌دهد بالا بودن نرخ بیکاری در کرمانشاه مربوط به چندسال اخیر نیست و متاسفانه در یکی دو دهه اخیر کرماشاه همواره جزو رکورداران بیکاری کشور بوده است.

  • وبلاگنویس اسلام آبادی

دکان بازار جدید

وبلاگنویس اسلام آبادی | سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۹ ق.ظ

دلسوزان اسلام ابادی : ضرورت تعویض کارت ملی و انجام آن مردم شهرستان اسلام اباد را به اداره ثبت احوال و جدید اداره پست شهرستان کشانده است


  • وبلاگنویس اسلام آبادی

تجاوز به حقوق دیگران و عدم توجه شهرداری به آن

وبلاگنویس اسلام آبادی | سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۷ ق.ظ

دلسوزان اسلام ابادی :مدنیت و تمدن، به معنای زندگی جمعی پیشرفته انسانی است. هر کسی بر آن است تا خود را انسانی مدنی و متمدن معرفی نماید، و هرگونه انتساب بی تمدنی را از خود سلب کند؛ زیرا عقل و عقلارا عقیده بر این است که مدنیت و تمدن، نوعی کمال در زندگی انسانی به شکل فردی و جمعی است.



انسان مدنی و متمدن کسی است که همه رفتارها و کنش ها و واکنش های خویش به ویژه در حوزه امور اجتماعی و رعایت حقوق اجتماعی دیگران را، بر پایه قانون و هنجارهای اجتماعی انجام دهد. از این رو قانون مداری و اجرای آن را از سوی هر شخص و جامعه ای، مساوی با مدنیت و تمدن دانسته اند؛ و در مقابل، هرگونه قانون گریزی و مخالفت با آن را به عنوان شخص و یا جوامع وحشی و بی تمدن شناسایی و معرفی می کنند.

  • وبلاگنویس اسلام آبادی

دولت یکبار دیگر مردم را به صف کرد

وبلاگنویس اسلام آبادی | سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۳ ق.ظ

عمری که در صف ها  سپری میشود و ارزش چندانی برای ان نیست !!!!!!!!!!!!!


دلسوزان اسلام ابادی : زمان، گران‌بهاترین دارایی انسان است که به سرعت هزینه می‌شود. هر ثانیه‌ای که در کارهای منفی و بی‌ثمر می‌گذرانید، در واقع تلف کردن عمر گران‌بها و برگشت‌ناپذیر شماست . تعویض کارت ملی ضرورتی است که باید اجرا شود ، و مردم مجاب به تعویض آن برای سهولت و انجام کارهای خود هستند . ولی ایا مسئولین ذی ربط  زمینه های تعویض را پایه ریزی کرده اند  ؟ ایا وقت و عمر تلف شده مردم در صف انتظار تعویض کارت ملی برای آنها ارزشی دارد ؟ ایا امکانت نرم افزاری  و سخت افزاری برای سهولت انجام کار وجود دارد ؟ ایا کارمندان مربوطه به انجام وظیفه و سرعت عمل واقفند ؟بعید میدانم هیچ کدام از این سوالها و هزاران سوال دیگر که در اذهان مردم درد مند و همیشه منتظر  اسلام اباد هست جوابی از طرف مسئولین داشته باشد . زیرا نه کارکنان مربوطه برای تعویض کارت ملی به وظایف خود واقف هستند و نه کسی پاسخ گوی تاخیر در انجام کار و تلف شدن وقت مردمی هست که ساعتهای متمادی برای تعویض کارت ملی از ساعت هفت صبح تا 1و نیم بعداظهر به انتظار نشته اند و در صورت هر گونه اعتراضی به مدیران مربوطه و کارمندان آن با جوابهای سر بالا مواجه میشوند که تنها وقت بیشتری از انها تلف خواهد شد   ...

  • وبلاگنویس اسلام آبادی

یکی از هزاران دلیل «مرگ بر امریکا»

وبلاگنویس اسلام آبادی | شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۵۳ ق.ظ

//bayanbox.ir/id/6597560660838259126?view

 راه بی بن بست: ویلیام راجرز در ماه دسامبر سال 1938 در فورت وورث( واقع در ایالت تگزاس آمریکا) متولد شد. گرچه او یکی از ده ها عضوِ خاندانِ «راجرز» است که لباس افسری نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا به تن کرد و به عنوان ژنرال چهارستاره ، بازنشسته شد ، اما تنها راجرزی است که افتخار اعدام 290 تروریستِ غیر نظامی!! را در عرض کمتر از یک دقیقه دارد و به خاطر این شجاعت بی نظیر ، مدالِ «لژیون لیاقت» (Legion of Merit) نیز دریافت کرده است. کاپیتان «ویلیام سی راجرز» ( که در خاندانِ ژنرال های راجرز به «ویل راجرز سوم» شهرت دارد) از سال 1978 تا سال 1989 فرماندهی ناو جنگی «یو اس اس وینسنس) را بر عهده داشت. این کاپیتان از جان گذشته!! در سوم جولای سال 1988 ، طی عملیاتی متهورانه و جوانمردانه ، یک فروند «هواپیمای جنگی حامل کلاهک هسته ای مسافربری!! ایرانی» را با 290 مسافر تعلیم دیده برای جنگ های هسته ای ، بر فراز خلیج فارس ، هدف قرار داد و در کمتر از یک دقیقه ، تمامی 290 تروریست تعلیم دیده ی!! ایرانی را (که 66 نفر آنان کودکان زیر 10 سال بودند) قطعه قطعه نمود. کاپیتان «ویلیام سی راجرزسوم» در پایان خدمت خود به‌خاطر «رفتار بسیار شایسته و انجام خدمات برجسته بین تاریخ آوریل ۱۹۸۷ تا مه ۱۹۸۹ به عنوان افسر فرماندهٔ ناو وینسنس دریافت می‌کند»به دریافت مدال «لژیون لیاقت» از دستان رییس جمهور وقت آمریکا مفتخر شد. این ژنرال پرافتخار آمریکایی ، امروز در سن 74 سالگی ، مشغول حال و حول بوده و مدال «لژیون لیاقت» خود را به دیوار اتاقش نصب نموده است. هیچ آدم فضولی هم تا به حال بابت اعدام 290 تروریست!! از وی سوالی نپرسیده است. بی شک ، نه تنها خاندانِ ژنرال پرور «راجرز» ، بلکه بشریت به وجود چنین جنگجویان جوانمرد!! و بی باکی!! افتخار می کند.

و عده ای هم در داخل میگویند چرا باید بگوییم مرگ بر امریکا؟....

  • وبلاگنویس اسلام آبادی

تصویر کمتر دیده شده رهبر انقلاب در هنگام قرآن‌ خواندن

وبلاگنویس اسلام آبادی | شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۶ ق.ظ

رهبر بصیر:




تصویر کمتر دیده شده رهبر انقلاب در هنگام قرآن‌ خواندن

 

  • وبلاگنویس اسلام آبادی
  • وبلاگنویس اسلام آبادی