باشگاه وبلاگنویسان شهرستان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

باشگاه وبلاگنویسان شهرستان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

تجاوز به حقوق دیگران و عدم توجه شهرداری به آن

وبلاگنویس اسلام آبادی | سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۷ ق.ظ

دلسوزان اسلام ابادی :مدنیت و تمدن، به معنای زندگی جمعی پیشرفته انسانی است. هر کسی بر آن است تا خود را انسانی مدنی و متمدن معرفی نماید، و هرگونه انتساب بی تمدنی را از خود سلب کند؛ زیرا عقل و عقلارا عقیده بر این است که مدنیت و تمدن، نوعی کمال در زندگی انسانی به شکل فردی و جمعی است.



انسان مدنی و متمدن کسی است که همه رفتارها و کنش ها و واکنش های خویش به ویژه در حوزه امور اجتماعی و رعایت حقوق اجتماعی دیگران را، بر پایه قانون و هنجارهای اجتماعی انجام دهد. از این رو قانون مداری و اجرای آن را از سوی هر شخص و جامعه ای، مساوی با مدنیت و تمدن دانسته اند؛ و در مقابل، هرگونه قانون گریزی و مخالفت با آن را به عنوان شخص و یا جوامع وحشی و بی تمدن شناسایی و معرفی می کنند.

تجاوز اشکار به حقوق دیگران امری است عادی در شهرستان اسلام اباد و تا بحال مشاهده نشده است کسی با قانون شکنان به معابر عمومی برخوردی جدی داشته باشد و شهرداری و شورای شهر نسبت به این موضوع کاملا بی تفاوت عمل کرده اند  در صورتیکه در جوامع شهری انسانیت و مدنیت بر اساس نظم و ترتیب بنا شده است و اگر نظم و ساماندهی وجود نداشته باشد  جوامع شهری و همچنین عدالتی نسبت به حقوق دیگران وجود نخواهد داشت .

جای بسی تاسف است که با توجه باینکه قانون در باره تجاوز به حریم عمومی صراحت دارد و بارها و بارها از سوی رسانه های این شهرستان و همچنین این رسانه به شهرداری و شورای شهر و در باره حدود و حریم این گونه تجاوزات تذکر داده شده ، و مطالبی به سمع و نظر مردم عزیز این شهرستان رسیده بار هم بی قانونی در نقاط مختلف این شهر بیداد میکند و هر شخص متخلفی براساس سلیقه خود با آن برخورد میکند و هیچ توجهی هم به حقوق دیگران نداشته و ندارد تصاویر ذیل نمونه ای از هزاران نمونه تجاوز به حقوق دیگران است که در این شهر ستان به وفور دیده میشود و کسی پاسخگوی آن نیست حال سوال ما اینجاست این عزیزان مدعی شورای شهر که کلی دب دبه و کبکبه دارند چرا با قانون شکنان برخوردی جدی نمیکنند ؟ ایا مردم را فقط برای ارای شان میخواهند اگر این چنین نیست پس وظایفاشان را بدرستی انجام دهند  . وقتی شخصی بخود اجازه میدهد برای مدت زیادی کوچه ی محل تردد مردم را باین سادگی مسدود کند و یکی از راههای منتهی به مدرسه راهنمائی شاهد دخترانه را ببندد چرا نباید قانون در باره اون با صراحت عمل کند . وظیفه شهرداری در این باره چیست ؟

علی فرخی 

 

.

  • وبلاگنویس اسلام آبادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی