باشگاه وبلاگنویسان شهرستان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

باشگاه وبلاگنویسان شهرستان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

۷ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

21 خاصیت درمانی چغندر

وبلاگنویس اسلام آبادی | جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۳۱ ب.ظ
     چغندر دارای پروتئین – چربی – ویتامینهای A، B1، B2، B3 و C – مواد ازته – مواد قندی و املاح معدنی چون فسفر، کلسیم و آهن است.



چغندر را از قدیم می شناختند و حتی در حدود چهار قرن قبل از میلاد با خواص درمانی آن آشنا بوده و از آن استفاده می کردند.

  • وبلاگنویس اسلام آبادی

گردو، قوی‌تر از قرص‌‌های ضد کلسترول

وبلاگنویس اسلام آبادی | جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۵ ب.ظ

خبر برتر اسلام آبادغرب :

یکی از دانه‌های آجیل با خواص درمانی متعدد می‌تواند مانند یک داروی شیمیایی جهت کنترل چربی و کلسترول خون به کار رود. 



کارشناسان اعتقاد دارند مصرف گردو می‌تواند سبب جلوگیری از بروز حمله قلبی در افراد شود.

 


گفتنی است، خوردن گردو می‌تواند سبب کاهش LDL، کلسترول بد خون و در نتیجه جلوگیری از بروز بیماری‌های قلبی شود. 
 
بررسی‌ها نشان می‌دهند، آجیل دارای مواد مغذی فراوان از جمله امگا 3 و پروتئین است. 
 

  • وبلاگنویس اسلام آبادی
تاریخ:سه شنبه 10 آذر 1394-03:40 ب.ظ

خبرگزاری فارس: اقدام تروریست‌ها برای ایجاد تشویش اذهان عمومی مردم ایران/ تکذیب ۱۰ هدف داعش در ایران+متن شایعه

به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی، مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می‌کند.

 

 

**شایعه**

بتازگی مطلبی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که اینطور ادعا می‌کند:

«حمله داعش به ایران در 11دسامبر(20آذر)؛‌ به گزارش یکی از فرمانده‌های داعش در شبکه CNN که می‌گفت: ما منتظر پشتیبانی آمریکا از نظر تقویت قدرت نظامی هستیم که یکی از آنها به موشک‌های دور برد می‌توان اشاره کرد.

  • وبلاگنویس اسلام آبادی

تکذیب حمایت حزب موتلفه از دکتر نادر نادری

وبلاگنویس اسلام آبادی | سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۷ ب.ظ

خبر برتر: بدنبال درج خبری در سایت غرب پرس مبنی بر حمایت حزب موتلفه اسلامی از نامزدی دکتر نادر نادری کاندیدای آزاد و مورد حمایت جامع روشنفکر و احاد مردم این حزب تکذیبه بدین شرح اعلام کردند ...

 

پس از انتشار خبر قطعیت حمایت حزب موتلفه از دکتر نادر نادری در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی روابط عمومی این حزب با انتشار بیانیه ای آن را تکذیب کرد.

 

غرب پرس

 

 

گویا روابط عمومی این حزب به متن خبر هیچ دقتی نداشته زیرا تکذیبیه اشاره به نکته ای دارد که اصولا در خبر این سامانه خبری نبوده است.موتلفه در این خبر معرفی رسمی نامزد انتخاباتی را تکذیب کرده درحالیکه خبر سایت غرب پرس مربوط به انتخاب نادری نادری به عنوان نامزد قطعی موتلفه و نه معرفی رسمی وی به عنوان کاندیدای این حزب است.

 

متن پیام ارسالی روابط عمومی حزب موتلفه به شرح ذیل میباشد:

 

با احترام به اطلاع مردم شریف اسلام آباد غرب و دالاهو می رساند اخیرا اخباری از سوی  برخی رسانه ها درخصوص معرفی جناب آقای نادرنادری از کاندیداهای احتمالی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو بعنوان کاندیدای قطعی حزب موتلفه منتشر شده که روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی اسلام آباد غرب این خبر را تکذیب و اعلام میدارد تاکنون هیچ گزینه ای بعنوان کاندیدای این حزب معرفی نگردیده است.

 

  • وبلاگنویس اسلام آبادی

سلام ، شبکه اجتماعی ایرانی، نرم افزاری برای همه

وبلاگنویس اسلام آبادی | سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۲۷ ق.ظ

 شبکه اجتماعی ایرانی " سلام " آغاز به کار کرد.


سلام ، نرم افزاری برای همه


نرم افزارسلام یک نرم افزار پیام رسان و یک شبکه اجتمایی صددرصد ایرانی است که فعالیت رسمی خود را به تازگی آغاز کرده است


این نرم افزار به همت اساتید و دانشجویان پژوهشکده فضای مجازی ایجاد گردیده است لذا با استفاده از این نرم افزار ایرانی میتوانیم به حذف دائمی شبکه های اجتماعی و پیام رسان غیر ایرانی همچون وایبر و تلگرام و ...کمک نماییم.


این نرم افزار با قدرت گرافیکی بالا و سرعت در ارسال داده ها اعم از فیلم و عکس و پیام ؛ ترکیبی از تلگرام و اینستاگرام میباشد .


از کاربرد های اساسی این نرم افزار این است که کاربر بجای استفاده از دو نرم افزار به صورت مجزا از یک نرم افزار استفاده میکند.


این نرم افزار دارای بخش های متنوعی میباشد که جذابیت آن را در میان کاربران افزایش میدهد که شامل : چت گروهی ،چت خصوصی ،اشتراک گذاری تصاویر با دیگر کاربران و دارای امنیت بیشتری نسبت به سایر برنامه های مشابه خود است. بدین منظور با امنیت و اطمینان بیشتری میتوان از آن استفاده کرد.


شما کاربران گرامی میتوانید از دو طریق این نرم افزار را دریافت نمایید

 


از طریق سامانه 10005868

 

دانلود ازطریق لینک زیر:

http://salamup.com/sp7.apk

 

 

 

 


  • وبلاگنویس اسلام آبادی

دروغ و تهمت های ناروا به نامزدها در شبکه های اجتماعی

وبلاگنویس اسلام آبادی | دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۳ ق.ظ

تحول گرایان دلسوز اسلام ابادی : این روزها که بازار تبلیغات انتخاباتی مجلس شورای اسلامی به کمک شبکه های اجتماعی داغ شده طرفداران این نامزد ها با ایجاد گروههای همراه و همگام با نامزدهای مورد علاقه خود به تبلیغ و ارائه رزومه کاری انها میپردازند  و به نحوه آنها را بمردم معرفی میکنند تا تنور انتخابات هر چه بیشتر داغتر شود و به نوبه خود امیتازی محسوب میشود ولی متاسفانه طیف خاصی از طرفداران یکی از نامزدها انواع و اقسان تهمت و دروغهای عجیب و غریب که بدور از واقعیت هستن به رقبای اصلی خود وارد میسازند تا بدین سان بتوانند چهره رقبای اصلی را تخریب و نظر مردم را بسوی کاندیدای مورد نظرشون سوق دهند . این امر نه تنها دور از عدل و انصاف است بلکه نزد خداوند و ائمه اطهار نیز به شدت مورد نکوهش قرار گرفته است و دروغ را سرچشمه همه بدیها و زشتیها نام بردند..

در آیه 77 سوره توبه مى‏خوانیم: فَأَعْقَبَهُمْ نِفاقاً فِی قُلُوبِهِمْ إِلى‏ یَوْمِ یَلْقَوْنَهُ بِما أَخْلَفُوا اللَّهَ ما وَعَدُوهُ وَ بِما کانُوا یَکْذِبُونَ:"(12)اعمال آنها نفاقى در دلهایشان تا روز قیامت ایجاد کرد، به خاطر اینکه عهد خدا را شکستند و به خاطر اینکه دروغ مى‏گفتند".

دلسوزان اسلام ابادی انتظار دارند این عزیزان فقط شاخص های کاندید مورد نظر خود را تبلیغ کنند نه تخریب رقبای او را هر چند عملکرد این کاندید عزیز در سالهای گذشته برای مردم محرز و مشخص است 

 

  • وبلاگنویس اسلام آبادی

خیمه های معرفت در مسیر حرکت زائران

وبلاگنویس اسلام آبادی | يكشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۲۹ ب.ظ

تحول گرایان دلسوز اسلام ابادی :حجت الاسلام احمد شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور،  در حاشیه همایش اعزام مبلغین دهه سوم ماه صفر در خصوص فعالیت های این سازمان ویژه اربعین حسینی گفت: مهمترین برنامه و حرکت عظیمی که سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسب ایام پیاده روی اربعین حسینی انجام داده، بحث برپایی خیمه های معرفت و پاسخگویی به سوالات زائران می باشد.

وی افزود: امسال 2000 نفر از روحانیون با برپایی خیمه های معرفت و پاسخگویی به مسائل شرعی از سراسر کشور در مسیرهای حرکت زائران به سمت کربلای معلی مستقر شده اند.

حجت الاسلام شرفخانی اظهار داشت: این حرکت با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و با هماهنگی و مشارکت 11 اداره کل اوقاف در استان های مختلف کشور و بهره گیری از کمک های مردمی موکب هایی را برای استقبال از زائران کربلای معلی و نجف اشرف در مسیر حرکت کاروانهای اربعین برپا کرده ایم.

  • وبلاگنویس اسلام آبادی