باشگاه وبلاگنویسان شهرستان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

باشگاه وبلاگنویسان شهرستان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب


دوره تاب آوری (شاد ریستن و سلامت روان) ویژه کارکنان منطقه غرب استان کرمانشاه باحضور شهرستانهای کرمانشاه، دالاهو، سرپل ذهاب، قصر شیرین و گیلانغرب به میزبانی جمعیت هلال احمر اسلام آباد غرب برگزار شد.

پایگاه خبری امید

این دوره که در جهت اهداف هلال احمر در حوادث و سوانح جهت مقابله با هر گونه استرس بود به نحو مطلوب توسط استاد گرانقدر سرکار خانم معصومه فرحناک بر گزار گردید.

حضور امینی مشاور و جانشین مدیر عامل و نوری معاون آموزش،پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اهمیت دوره را مشخص نمود .


امینی در این رابطه اظهار داشت که این برنامه ها در راستای تسکین آلام بشری و حفظ کرامت انسانی می باشد که ما بتوانیم در بحرانهایی که اتفاق به وقوع بپیوندد با عزمی راسخ گام برداریم.
در پایان اسدی سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب از حضور همکاران و استاد گرانقدر صمیمانه تقدیر نمودند و وجود چنین دوره هایی را برای کارکنان لازم و ضروری دانستند تا ما بتوانیم خودمان شناختی بهتر از خود داشته باشیم و بدون استفاده از هرگونه دارو و …با استرس مقابله نماییم.

پایگاه خبری امید

پایگاه خبری امید

 

  • وبلاگنویس اسلام آبادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی