باشگاه وبلاگنویسان شهرستان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

باشگاه وبلاگنویسان شهرستان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

توزیع 760 دستگاه تنور گازی به صورت رایگان توسط اداره منابع طبیعی در روستاهای بخش گهواره

وبلاگ امید:

مسئول اداره منابع طبیعی و آبخیز داری گهواره اعلام کرد؛ در راستای تغییر الگوی مصرف سوخت بهره برداران از سوخت های هیزمی به سوخت های فسیلی و همچنین  تشویق بهره برداری و جلوگیری از قطع جنگل بیش از 760 دستگاه کپسول گاز، نان پز،ساج به صورت رایگان در بین بهره برداران روستاهای جنگلی در بخش گهواره توزیع شد.

دکتر مجتبی تاسه گفت؛ بیش از 30 دستگاه آبگرمکن خورشیدی جهت فرهنگ سازی و استفاده از انرژهای نو و خورشیدی به جای هیزم و نفت درروستای بروند خوره میرازتوابع بخش گهواره که کاملا جنگلی بوده در حال نصب و آماده سازی جهت استفاده مردم و بهره برداران میباشد به زودی افتتاح خواهد شد.

ایشان اظهار داشت؛برای اجرای این 2 پروژه در بخش گهواره بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون ریال از محل اعتبارات طرح صیانت از جنگل های زاگرس هزینه گردیده است.

وی در پایان افزود؛ بخش گهواره یکی از بخش های غنی از منابع طبیعی در استان کرمانشاه بوده و با داشتن 77000 هزار هکتار جنگل مرکز اصلی طرح صیانت از جنگل های روستا میباشد.


منبع : http://omid-e-kermanshah.blogfa.com/post-2410.aspx
  • وبلاگنویس اسلام آبادی

نبرد به‌یادماندنی نیروی زمینی ارتش

وبلاگنویس اسلام آبادی | شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۳۸ ب.ظ


وبلاگ مرصاد 1368 :

 


بیستم فروردین ماه، سالروز آغاز عملیات «کربلای ٩» است که در سال ١٣٦٦ با هدف آزادسازی‌چند ارتفاع در منطقه قصرشیرین استان کرمانشاه توسط نیروی‌ زمینی ارتش‌ جمهوری‌ اسلامی ایران‌ انجام شد.

درحالی که‌ منطقه‌ شلمچه‌ شاهد درگیری‌ و پیروزی‌ رزمندگان‌ ایرانی بود،جبهه‌ جدیدی‌ در غرب‌ علیه‌ نیروهای‌ عراق‌ گشوده‌ شد. رزمندگان نیروی‌ زمینی ارتش‌ جمهوری‌ اسلامی ایران‌ در عملیاتی با نام «کربلای ٩» و رمز مبارک‌ «یا مهدی‌ (عج) ادرکنی» دشمن‌ را در تنگه‌ «باباهادی»‌ مورد حمله‌ قرار دادند و با عبور از تله‌های‌ انفجاری‌ و میدان‌های‌ مین‌ به‌ دشمن‌ یورش‌ بردند و پس‌ از نبردی‌ جانانه‌ و کم‌نظیر در مدت‌ سه ساعت‌، تنگه‌ مهم‌ باباهادی‌ را واقع‌ در منطقه‌ «پیشگاه‌» به‌ تصرف‌ خود درآوردند و باقیمانده‌ نیروهای‌ عراق‌ را وادار به‌ فرار کردند.

  • وبلاگنویس اسلام آبادی

اسلام آبادپست رتبه اول وبلاگ های خبری استان کرمانشاه

وبلاگنویس اسلام آبادی | سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱ ب.ظ

اسلام آبادپست -اسلام آبادپست رتبه اول وبلاگ های خبری استان کرمانشاه

http://static.mihanblog.com//public/user_data/web_photo/543/1627823.jpg?3767
استان کرمانشاه با داشتن سایتهای خبری قدر و نیرومندی که در دل فضای رسانه ای خود جای داده است رقابتی سخت را جهت جذب مخاطب بین همکاران رسانه ای شکل داده است که در این بین وبلاگ های خبری استان نیز هم پا و دوشادوش این سایتها خود را پیش برده اند که انصافا در گذری از مواقع از سایتهای نامدار استان کرمانشاه هم پیشی گرفتند و خبرها را بروز برای مخاطبان خود به نمایش گذاشتند .
  • وبلاگنویس اسلام آبادی

بحران هویت در نمادهای شهری اسلام آبادغرب

وبلاگنویس اسلام آبادی | سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۲۳ ق.ظ


امروزه با عدم رعایت شهرسازی بومی، شهر ما دچار بحران هویت شده و هرچه می گذرد این بحران گسترده تر و عمیق تر می شود. در مباحث شهری، نمادهای شهری یا همان المان های شهری بناهای مهم از لحاظ معماری و طراحی هستند که در داخل شهر و در حیطه یک تجربه قراردادی ما بین شهروندان، معناگذاری می شوند، به نحوی که گاه حتی از خود شهر پر اهمیت تر جلوه می نمایند زیرا بیانگر هویت، شخصیت و عصاره شهر در یک ساختار نمایان هستند و در خوانش شهروندان از شهر و محیط زیستی شان تاثیر مستقیم بر جای می گذارند. متاسفانه در شهر ما نه تنها به این گزینه ها توجهی نمیشود بلکه از نمادهای استفاده شده که هیچ گونه سنختی به فرهنگ بومی مردم اسلام اباد نداشته و ندارد .

 

گردشگری شهری،‌ یکی از شاخه‌های صنعت درآمدزای گردشگری در جهان است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به انواع فعالیت‌هایی که گردشگران در شهر مقصد انجام می‌دهند، شامل بازدید، خرید، تفریح و تفرج، استراحت و درمان، گردشگری شهری می‌گویند. آمارها نشان می‌دهد که شهرها از مهم‌ترین کانون‌های جذب جهانگردان است، زیرا در خود جذاب‌ترین یا پیشرفته‌ترین مراکز تفریحی، علمی، پزشکی و اقتصادی را جای داده و افزون بر اینها، گاه از جاذبه‌های طبیعی نیز برخوردار است

  • وبلاگنویس اسلام آبادی

نجات یک مرد 60 ساله توسط نیروهای آتش نشانی اسلام آبادغرب

وبلاگنویس اسلام آبادی | دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۳۳ ق.ظ

یک  مرد  60  ساله  اسلام آبادی که در میان دود و آتش در   یک کارگاه  جوشکاری گرفتار شده بود  با تلاش  و همت  آتش  نشانان  شهرداری  اسلام آبادغرب  نجات  یافت.

 این حادثه نیمه شب یکشنبه شب در ساعت 23:55  در یک کارگاه جوشکاری  واقع در محله 22 بهمن اسلام آباد اتفاق  افتاد.
حضور به موقع  آتش نشانان در محل حادثه  موجب شد تا ضمن نجات  یک مرد  حدودا  60  ساله  صاحب کارگاه  جوشکاری که در میان دود و آتش گرفتار شده  بود ؛ آتش  نیز  مهار  شود.
این  فرد  پس  از  نجات  توسط  نیروهای   آتش  نشانی  بلافاصله تحویل نیروهای  فوریت های  پزشکی داده  شد که  به بیمارستان اسلام آبادغرب انتقال یافت.
پس از نجات و انتقال فرد مصدوم ؛  فورا آتش توسط  نیروهای آتش نشانی مهار شد و از سرایت آتش به مغازه ها و منازل جنب  و مجاور کارگاه جوشکاری محل حادثه جلوگیری به عمل  آمد و در  مدت  زمان کوتاهی  آتش  به  طور کامل مهار و  اشیاء  و  وسایلی که   احتمال  انفجار  آنها  وجود  داشت  توسط  آتش  نشانان  از محل  پاکسازی  شدند.

ما هم به نوبه خود ضمن خسته نباشید و خداقوت به دوستان تلاشگر آتش نشانی اسلام آباد از دیگر دوستان امور شهری و اداری شهرداری اسلام آبادغرب که شبانه روز درحال خدمت به شهر وهمشهریان هستند تشکر ویژه داریم.
از نیروهای زحمت کش  فوریت های  پزشکی  و دوستان کلانتری 12 نیز تشکر  و تقدیر می نماییم.
  • وبلاگنویس اسلام آبادی

پارک های اسلام اباد در تسخیر گوسفندان

وبلاگنویس اسلام آبادی | دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۵۱ ق.ظ

دلسوزان اسلام ابادی : با اینکه طرح انتقال میدان دام اسلام اباد  به خارج از محدوده  شهر در حالی بلاتکلیف مانده که این میدان دام مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده ولی  همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و استقرار این میدان در کنار کمربندی و اول جاده ونائی ، تهدیدی جدی برای سلامت مردم این روستا و شهروندان  اسلام ابادی است.



  • وبلاگنویس اسلام آبادی

اطلاعیه برگزاری انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب

وبلاگنویس اسلام آبادی | يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۵۸ ب.ظ
  • وبلاگنویس اسلام آبادی

فرماندار : کارنامه آموزش وپرورش بسیار رضایت بخش است

وبلاگنویس اسلام آبادی | يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۴۱ ب.ظ


نشست صمیمانه اعضای کمیته برنامه ریزی مدیریت آموزش وپرورش اسلام آباد غرب با فرماندار
فرماندار اسلام آباد غرب : کارنامه کاری آموزش وپرورش اسلام آباد غرب بسیار رضایت بخش است.

این دیدار باهدف تبریک سال نو وتنظیم برنامه های کمیته برنامه ریزی مدیریت آموزش وپرورش اسلام آباد غرب صورت گرفت.

  • وبلاگنویس اسلام آبادی

وبلاگ امید:


تقدیر و تشکر از دست اندرکاران در امور خدمات رسانی به مهمانان نوروزی شهرستان اسلام آباد غرب

همه ساله ستاد استقبال از مهمانان نوروزی به همت ادارات مرتبط در شهرستان  اسلام آباد غرب تشکیل می شود تا در بدو ورود مسافران ضمن خوش آمد گویی به رفع مشکلات احتمالی آنها نیز اقدام شود.

 امسال با فضایی کاملا متفاوت در ورودی شهر از جمله ؛ساخت خانه سنتی کاه گلی ، پخت نان محلی،آش سنتی ،موسیقی کردی (سازو دهل) و توزیع بسته های فرهنگی از مهمانان نوروزی شهرستان استقبال گردید.

مدیریت پایگاه خبری امید از زحمات کلیه عوامل و دست اندرکاران در امور خدمت رسانی به مهمانان نوروزی بخصوص پرسنل زحمتکش شهرداری در شهرستان اسلام آباد غرب تقدیر و تشکرمی نماید.

 


  • وبلاگنویس اسلام آبادی

هفت سینی ماندگار در شهر حمیل

وبلاگنویس اسلام آبادی | پنجشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۰۴ ب.ظ


سفره هفت سین بخش جدایی ناپذیری از فرهنگ دیرینه ایران زمین است که با فرا رسیدن عید باستانی نوروز در خانه ها ، اماکن عمومی و حتی در نقاط مختلف شهر خودنمایی می کند. هفت سینی که نمادهای خرمی ، شادی ، خیر و برکت ، مهر و مهرورزی ، تحرک ، سلامتی و حیات را در دل خود جای داده که البته همه این چیزها در کنار کتاب خدا ، معنای کاملی به خود می گیرد. 


امسال در آستانه عید نوروز به همت شهرداری و شورای شهر حمیل، هفت سینی ماندگار در شهر شهید حاج حامد یعقوب نژاد بر پا شده است. که با استقبال با شکوه عموم مردم و مسافران نوروزی همراه بود برهمین اساس فرماندار محترم و مسئولین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب طی بازدید از شهر حمیل تقدیر ویژه ای از مهندس جلوند و شورای شهر حمیل کردند.
  • وبلاگنویس اسلام آبادی