باشگاه وبلاگنویسان شهرستان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

باشگاه وبلاگنویسان شهرستان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

توزیع 760 دستگاه تنور گازی به صورت رایگان توسط اداره منابع طبیعی در روستاهای بخش گهواره

وبلاگ امید:

مسئول اداره منابع طبیعی و آبخیز داری گهواره اعلام کرد؛ در راستای تغییر الگوی مصرف سوخت بهره برداران از سوخت های هیزمی به سوخت های فسیلی و همچنین  تشویق بهره برداری و جلوگیری از قطع جنگل بیش از 760 دستگاه کپسول گاز، نان پز،ساج به صورت رایگان در بین بهره برداران روستاهای جنگلی در بخش گهواره توزیع شد.

دکتر مجتبی تاسه گفت؛ بیش از 30 دستگاه آبگرمکن خورشیدی جهت فرهنگ سازی و استفاده از انرژهای نو و خورشیدی به جای هیزم و نفت درروستای بروند خوره میرازتوابع بخش گهواره که کاملا جنگلی بوده در حال نصب و آماده سازی جهت استفاده مردم و بهره برداران میباشد به زودی افتتاح خواهد شد.

ایشان اظهار داشت؛برای اجرای این 2 پروژه در بخش گهواره بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون ریال از محل اعتبارات طرح صیانت از جنگل های زاگرس هزینه گردیده است.

وی در پایان افزود؛ بخش گهواره یکی از بخش های غنی از منابع طبیعی در استان کرمانشاه بوده و با داشتن 77000 هزار هکتار جنگل مرکز اصلی طرح صیانت از جنگل های روستا میباشد.


منبع : http://omid-e-kermanshah.blogfa.com/post-2410.aspx
  • وبلاگنویس اسلام آبادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی