باشگاه وبلاگنویسان شهرستان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

باشگاه وبلاگنویسان شهرستان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

هفت سینی ماندگار در شهر حمیل

وبلاگنویس اسلام آبادی | پنجشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۰۴ ب.ظ


سفره هفت سین بخش جدایی ناپذیری از فرهنگ دیرینه ایران زمین است که با فرا رسیدن عید باستانی نوروز در خانه ها ، اماکن عمومی و حتی در نقاط مختلف شهر خودنمایی می کند. هفت سینی که نمادهای خرمی ، شادی ، خیر و برکت ، مهر و مهرورزی ، تحرک ، سلامتی و حیات را در دل خود جای داده که البته همه این چیزها در کنار کتاب خدا ، معنای کاملی به خود می گیرد. 


امسال در آستانه عید نوروز به همت شهرداری و شورای شهر حمیل، هفت سینی ماندگار در شهر شهید حاج حامد یعقوب نژاد بر پا شده است. که با استقبال با شکوه عموم مردم و مسافران نوروزی همراه بود برهمین اساس فرماندار محترم و مسئولین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب طی بازدید از شهر حمیل تقدیر ویژه ای از مهندس جلوند و شورای شهر حمیل کردند.





نان ساجی , دوغ محلی , آش رشته , بژی , صنایع دستی و میراث فرهنگی , دیوار نقاشی و اجرای برنامه های شاد و مفرح هنری از جمله کارهای زیبای هرروز این مجموعه هنرمند است.
این گروه با تلاش بسیار و برنامه های گوناگون و شادی که تدارک دیده اند خیل عظیمی از مسافرین نوروزی را مجذوب خود کرده اند .

  • وبلاگنویس اسلام آبادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی