باشگاه وبلاگنویسان شهرستان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

باشگاه وبلاگنویسان شهرستان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

اقدامی نیک از ریاست محترم بیمارستان امام خمینی !

وبلاگنویس اسلام آبادی | جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۱۶ ب.ظ

 

اسلام آبادجوان:




اسلام آباد جوان

 طی چند روز گذشته باخبر شدیم فردی  که تمکن مالی مناسبی نداشته به بیمارستان امام خمینی اسلام آباد غرب مراجعه کرده است و با اقدام نیک و خداپسندانه ی مدیریت این بیمارستان جناب رضایی تحت مداوا و درمان قرار گرفته است . این فرد بیمار که از نظر مالی در مذیقه قرار داشته با حسب نظر دکتر ایلخان رضایی هیچ گونه هزینه ی درمانی که بالغ بر پنج و نیم میلیون تومان بوده از  این فرد بیمار مطالبه نشده است و حتی برای این فرد بیمار دفترچه هم صادر میشود و در نهایت احترام درمان این شخص به پایان میرسد .



البته اقدام خداپسندانه ی دکتر رضایی به اینجا محدود نشده است و گویا شخصی که مدتها در بیمارستان بستری بوده و ایشان هم در مضیقه ی مالی بوده اند در زمان ترخیص هیچ گونه هزینه ای از این فرد بیمار تیز مطالبه نشده  است و حتی بعد از ترخیص  با سرویس آژانس رایگان به درب منزل مشایعت شده اند ، که این اقدامات خداپسندانه بی شک نوید حس انسان دوستی  و احترام به فرد بیمار حتی با وجود نداشتن تمکن مالی از طرف فرد بیمار است .
هر چند بیمارستان اسلام آباد غرب با مشکلات گوناگونی گریبانگیر است و بسیاری از مراجعه کنندگان به آن همواره با مشکل مواجه میشوند ،  اما این اقدام نیک و انسانی مدیران بیمارستان شایسته ی تقدیر و احترام است و امیدواریم همیشه و مداوم باشد ، چرا که کرامت انسانی بسیار والاتر از منافع مادی میباشد .


  • وبلاگنویس اسلام آبادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی