باشگاه وبلاگنویسان شهرستان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

باشگاه وبلاگنویسان شهرستان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

انجمن وبلاگنویسان اسلام آبادغرب

سربازان گمنام امام زمان چه کسانی هستند ؟

وبلاگنویس اسلام آبادی | پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۵۱ ب.ظ



سربازانی که به هیچ کسی ظلمی نخواهند کرد بی پناهان را مورد شکنجه و آزار و اذیت قرار نمی دهند و نخواهند داد

کسی که سرباز گمنام آقا امام زمان را بشناسد پس باید خودش نیز سرباز گمنام او باشد یا خود او - چون اگر غیر این باشد دیگر او گمنام نیست

چرا می گویند گمنام؟


چون حتی سرباز واقعی امام زمان حق ندارد مقام خود یا دیگر همکارانش را فاش کند . چون آنوقت ما مردم از او طلب بابیت آقا می کنیم و از او درخواست شفاعت می کنیم . در سوره بقره (آیة الکرسی) مقام شفاعت را خدا در مقام خود می داند و نیز کسانی که او تعیین فرموده . پس این چیزی غیر از بت بودن یا باب بودن برای سرباز گمنام آقا به ارمغان نمی آورد. پس بهتر است گمنام باشد و حرفی در این مورد نزند.

 

کسی نمی تواند آقا امام زمان را دیده باشد و آنقدر سفیه باشد که بگوید من ایشان را در مقامش دیدم چون دگر امکان ندارد ایشان توجهی به او داشته باشند چون آنوقت ایشان در غیبت نیستند که آن شخص دیده باشدش . مگر اینکه او سرباز امام زمان باشد واگر سرباز اوست پس گمنام است چرا دیگر به ما انسانهای نا محرم فاش کند .

سربازان گمنام امام زمان ( عج ) به نیروهاى مخلص و جان برکف اطلاعاتى و امنیتى کشور و وزارت اطلاعات گفته مى شود  . بواسطه کینه توزی و عداوات دشمنان قسم خورده نظام که چشم سرافرازی این کشور را ندارند و همیشه بفکر ضربه زدن به مردم ایران بودند وجود  سربازانی گمنام و از جان گذشته بمنظور  : کار اطلاعاتى ، تجسس ، کسب اخبار سرّى ، کشف مجهولات ، دشمن یابى و و ابزار و شیوه آن نیز بیشتر اوقات امورى است که به کارگیرى آنها در شرایط عادى براى هر کسى جایز نیست لازم و ضروری بوده است . اسلام با جدیت تمام بر اخلاق نیک نیروهاى اطلاعاتى در نظام اسلامى تاءکید فراوان دارد و آنها به مناسبت وظایف حساسى که در نظام اسلامى به عهده دارند ، باید متصف به صفات و ملکات خاصى باشند تا حسن انجام این وظایف را بر آنها ممکن سازد . چنانکه امیر مؤ منان صلوات الله علیه در عهدنامه خویش به مالک اشتر ، به این امر سفارش د کرده ، مى فرماید : ( فَوَلِّ عَل ى اُمُورِکَ خَیْرَهُمْ ، وَ اخْصُصْ رَسائِلَکَ الَّتى تُدْخِلُ فیها مَکائِدَکَ وَ اَسْرارَکَ بِاَجْمَعِهِمْ لِوُجُودِ صالِحِ الاَْخْلا قِ ) کارهایت را به بهترین ماءموران خویش بسپار و نامه هاى محرمانه ات را که حاوى طرحها و اسرارت مى باشد ، در اختیار کسى بگذار که داراى جامعترین و اساسى ترین اصول اخلاقى باشد از خوصیات بارز این سربازان گمنام همین بس که بگوئیم آنها افرادی : 1- خدا ترس و فروتن 2-راستگو و وفادار 3-امانتدار و حق گو 4 - نسبت به حیثیت و آبروى مردم حساس 5- با تقوا و خودساز 6- عدم دلبستگی به دنیا و تعلقات آن 7- کم سخن و پرکوشش 8- بی ریا و گمنام بودن آنهاست ..و خدمات و انجام وظیفه آنها در معرض دید و نگاه مردم نیست و به طور طبیعى کسى از خدمات و کارهاى خوب آنها قدر دانى و سپاسگزارى نمى کند ، این موضع او را ناراحت و غمگین نمیسازد و میداند  که همه تلاش و خدمات صادقانانه و خالصانه انها در محضر خداوند و امام زمان ج‌عج - است و اجر و پاداش آنها  محفوظ است و ضایع نمى گردد. 

 

  • وبلاگنویس اسلام آبادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی